Grupni tečaj općeg jezikaodnosi se na strukturirani obrazovni program osmišljen za podučavanje određenog jezika raznolikoj skupini polaznika. U Smart školi takav se tečaj izvodi po programu od 60 školskih sati, uz udžbenik, radnu bilježnicu, digitalne alate i dodatne materijale i usmjeren je prema pojedincima s različitim razinama znanja ciljnog jezika. Za primarni cilj opći tečaj jezika imapružiti polaznicima potrebne jezične vještine za učinkovitu komunikaciju u situacijama stvarnog života.
Jedna od ključnih karakteristika grupnog tečaja općeg jezika je njegova uključivost. Ovi tečajevi privlače raznoliku kombinaciju polaznika, u rasponu od apsolutnih početnika do naprednijih učenika. Program je često osmišljen kako bi se prilagodio ovoj raznolikosti, pružajući uravnoteženu kombinaciju temeljnih jezičnih vještina za početnike i naprednijih tema za one s predznanjem. Grupna dinamika potiče okruženje u kojem učenici mogu komunicirati, surađivati i učiti iz međusobnih iskustava, stvarajući bogatu zajednicu za učenje jezika. No, ne pohađaju svi polaznici istu skupinu bez obzira na stupanj – grupe općeg jezika dijele se prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike na stupnjeve i podstupnjeve – od A1 do C1. Stupnjeve određuje mentor škole Smart nakon testiranja znanja jezika.
Programgrupnog tečaja općeg jezikaobično pokriva temeljne aspekte usvajanja jezika, uključujući vokabular, gramatiku, slušanje, govor, čitanje i pisanje. Lekcije su strukturirane tako da grade čvrste temelje, postupno napredujući do složenijih jezičnih koncepata. Grupne aktivnosti, rasprave i projekti zajedničke su komponente koje promiču aktivno sudjelovanje i jačaju praktičnu upotrebu jezika. Tako su strukturirani i naši udžbenici renomiranog izdavača Oxford University Press.
Jedna od prednosti općeg grupnog jezičnog tečaja je prilika za polaznike da se uključe u društvene interakcije, simulirajući komunikacijske scenarije iz stvarnog svijeta. Grupne rasprave i rad u paru pružaju polaznicima platformu za vježbanje vještina govora i slušanja, pomažući im da steknu samopouzdanje i tečnost. Raznolikost unutar grupe izlaže učenike različitim naglascima, dijalektima i nijansama u govoru, poboljšavajući njihovo cjelokupno razumijevanje jezika i sposobnost razumijevanja jezika u kontekstu.
A zadaća?
Obvezna je, svaki puta! Za usvajanje jezika nije dovoljno pohađati tečaj dva puta tjedno po 90 minuta – potrebno je uroniti u jezik i kod kuće te održati iznimno potreban kontinuitet u učenju. Informacije koje primite srijedom vrlo ćete vjerojatno zaboraviti do sljedećeg ponedjeljka, stoga u Smart školi čvrsto vjerujemo u zadavanje zadaće (i ne, nije naporna i zahtjevna).
Ocjenjivanje i završni ispit na grupnom tečaju obično uključuje kombinaciju pismenih ispita i usmenog ocjenjivanja. Redovite povratne informacije i procjene napretka pomažu učenicima da prate svoj razvoj i bave se područjima koja možda trebaju poboljšanja. Završni ispit održava se na kraju tečaja i uključen je u cijenu tečaja. Nakon ispita, polaznik dobiva potvrdu o znanju jezika određenog stupnja koja je važeća u čitavoj Europskoj uniji.
Više o našim tečajevima možete pročitati na: https://www.smart-jezici.hr/skola-stranih-jezika-4/